Torba w służbie reklamie

Wiele firm stawia na proste i funkcjonalne gadżety reklamowe. Mają być one przydatne każdego dnia – to powód, dla którego z mody nie wychodzą długopisy, parasole, notatniki, reklamówki. Wśród szerokiego wachlarza dostępnych produktów warto wymienić te najprostsze, które także sprawdzają się w codziennym życiu.

Jakie torby są dostępne na polskim rynku?

Torby reklamowe mogą być tworzone zarówno z PCV, jak i z papieru. W drugim przypadku najczęściej wykorzystywany jest papier z recyklingu. Takie rozwiązanie pozwala na ochronę środowiska naturalnego, zwraca też uwagę na proekologiczną filozofię danej marki. Torby papierowe są obecnie jednym z oryginalniejszych opakowań dla świątecznych prezentów, szczególnie kiedy ozdobimy je gałązką świerku czy innym detalem. Torby papierowe mają wzmocnione dno – dzięki temu mamy pewność, że włożone weń przedmioty nie zniszczą konstrukcji torebki. Torby papierowe uzupełnia się także uchwytami. Są one zrobione również z kawałków wzmocnionego papieru lub też sznurków. W drugim przypadku wykorzystuje się klasyczne, konopne sznurki, które dodatkowo wzmacniają efekt ekologicznego opakowania.

Gdzie wykorzystywane są torebki papierowe? Przede wszystkim stanowią one doskonały materiał reklamowy. Ten rodzaj torebek umożliwia nanoszenie nadruków przy pomocy maszyn drukarskich. Duże firmy zamawiają takie torebki hurtowo, aby móc w każdej chwili obdarować konkretnego klienta pakietem folderów i ulotek, zapakowanych w funkcjonalną torebkę. Druk to jednak nie jedyna metoda – mniejsze firmy wykorzystują specjalnie przygotowane pieczątki, dzięki czemu torebka ma bardziej indywidualny charakter. Torebki są wykorzystywane nie tylko jako materiał reklamowy dla osób z zewnątrz firmy. Mogą być idealnym produktem do zapakowania drobnych upominków dla pracowników firmy, np. z okazji świąt Bożego Narodzenia.