Pomysły na promocję Twojej restauracji lub baru

 

Gdy klient raz zakocha się w Twojej restauracji, zwykle pozostaje jej wierny przez lata, a czasem nawet przez całe życie. Ale najpierw muszą Cię znaleźć i tu właśnie wkracza mailing reklamowy. Doprowadzenie jej do właściwego stanu może wymagać trochę prób i błędów.

Umieść swoją restaurację w mediach społecznościowych

Jeśli strona internetowa Twojej restauracji jest daniem głównym, media społecznościowe są daniem dodatkowym. Dzięki szerokiemu zasięgowi sieci społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram, możesz osiągnąć całkiem niezłe efekty, tworząc profil i regularnie go aktualizując. Na przykład, regularne publikowanie zdjęć cotygodniowych specjałów lub promowanie oferty restauracji może pomóc w przyciągnięciu klientów.

Facebook jest największym portalem społecznościowym na świecie. Około 2,6 miliarda ludzi loguje się tam każdego miesiąca, więc jest tam mnóstwo potencjału, aby uzyskać darmową ekspozycję. I promowanie swojej restauracji z reklamami na Facebooku jest stosunkowo tanie. Możesz nawet wybrać przedziały wiekowe, lokalizację i zainteresowania ludzi, którzy widzą Twoje reklamy. Pamiętaj, aby dodać menu do swojego profilu wraz z linkiem do swojej strony internetowej i wszystkimi danymi kontaktowymi.

Instagram jest używany przez 37% obywateli USA i ta liczba rośnie. Ta rosnąca sieć jest szczególnie popularna wśród młodych odbiorców, z 75% użytkowników mieści się w przedziale wiekowym 18-24. Fakt, że Instagram jest serwisem skupiającym się na obrazach, czyni go idealnym dla właścicieli barów, kawiarni i restauracji.

Wykorzystaj email marketing wysyłając newsletter

Nawet przy wykorzystaniu mediów społecznościowych, email marketing dla restauracji jest nadal potężnym narzędziem – szczególnie, jeśli przyciągniesz swoich subskrybentów ekskluzywnymi ofertami. W newsletterze możesz informować swoich stałych bywalców o nowościach i nadchodzących wydarzeniach, dzielić się przepisami i poradami ekspertów, a także delikatnie przypominać im, że wciąż jesteś w pobliżu i że nadszedł czas, aby ponownie do Ciebie zajrzeć. Mailing reklamowy pomoże Ci prowadzić m.in. platforma Vivasend.pl. Najlepszy restauracyjny email marketing łączy w sobie co najmniej dwa lub trzy różne pomysły.