Jakie stojaki na ulotki wybrać?

Stojaki na ulotki są niezbędne w zasadzie wszędzie tam, gdzie się zamierza potencjalnym klientom rozdawać ulotki. Są praktyczne, wygodne w stosowaniu, a ponadto bardzo wytrzymałe i dostępne w wielu modelach do wyboru. Nie mają zasadniczo żadnych większych wad. Jak jednak wybrać stojaki na ulotki do swojej firmy? Czym się sugerować? Które modele zapewnią największe korzyści i będą sprawdzać się na co dzień? Okazuje się, że odpowiedź na te pytania wcale nie jest taka prosta na jaką wygląda.

Wielkość ulotek i nie tylko

Od wielu lat dużą popularnością cieszą się przede wszystkim stojaki na ulotki odpowiednie do umieszczenia na przykład na biurku czy na ladzie recepcyjnej. Ich wielkość dostosowuje się zwykle do tego ile ulotek ma zostać w nich umieszczonych oraz jaki jest ich format. Najczęściej spotkać można stojaki na ulotki DL, a więc powstałe z trzykrotnego złożenia kartki A4 wzdłuż jej krótszego boku. Ulotki DL dobrze sprawdzają się w zasadzie w przypadku większości kampanii reklamowych, w których ma zostać przekazana dość duża ilość informacji, ale w sposób przyjazny dla odbiorców i czytelny. Ulotki w formacie DL często są także wykorzystywane jako menu w pizzeriach czy restauracjach. Dzięki temu, że stojaki na ulotki dopasowane do danego formatu są w stanie pomieścić dość ilość ulotek, rośnie ich skuteczność marketingowa. W stojakach na ulotki na biurkach ulotki są dobrze eksponowane, gdyż widać dobrze ich pierwszą, a więc najważniejszą stronę. Poza tym można je szybko i łatwo wyjąc, co zachęca potencjalnych klientów do tego, aby po nie sięgali.

Gdzie nabyć stojaki na ulotki?


Gdzie można kupić dobrej jakości stojak na ulotki? W niewielkich ilościach dostać je można nawet już w hurtowniach biurowych. W przypadku kiedy potrzebna jest większa ilość stojaków to najlepszych rozwiązaniem jest bezpośredni kontakt z ich producentem. Podczas dokonywania większego zamówienia zawsze jest także szansa na negocjację ceny. Zresztą coraz popularniejszym rozwiązaniem są stojaki na ulotki wykonane według własnego projektu, które są idealnie dopasowane do potrzeb klienta. Coraz więcej producentów realizuje więc stojaki reklamowe na ulotki na specjalne zamówienie, a więc według pomysłu i wytycznych klienta. Trzeba jednak dokonać zazwyczaj większego zamówienia. Ma to oczywiście swoje uzasadnienie ekonomiczne. Uruchomienie produkcji na kilka sztuk stojaków na ulotki kosztowałoby po prostu fortunę i byłoby kompletnie nieopłacalne. Dlatego też zwykle trzeba zamówić kilkadziesiąt sztuk.

W poszukiwaniu profesjonalnych stoajków reklamowych warto odwiedzić stronę http://www.brooklyn.pl/Stojaki-na-ulotki/stojaki-na-ulotki.html