Gadżety reklamowe

Założenie swojego własnego biznesu wiąże się bardzo często z niemałą radością i ekscytacją. W końcu wiele osób marzy o tym, aby pracować na własny rachunek, być swoim szefem i samemu decydować o wielu sprawach. Jednak otwarcie sklepu czy punktu usługowego wiąże się również z wieloma niełatwymi wyzwaniami. Jednym z nich jest promocja firmy, czyli sprawienie, że zacznie być ona kojarzona przez klientów. W jaki sposób możemy tego dokonać? Na pewno przez reklamę. Musimy dobrać ją do charakteru i profilu naszej działalności. Możliwości jest wiele – reklama w sieci, w prasie, na banerach. Oprócz tego warto również nagrodzić tych klientów, którzy do nas dotarli. W jaki sposób możemy to zrobić?

Reklamówki, pudełka

W wielu wielkopowierzchniowych sklepach klienci muszą dodatkowo płacić za reklamówki. Zaskoczmy ich i my zaoferujmy torby za darmo, Wykorzystajmy jednak to jako swoją reklamę. Znajdźmy dobrego producenta opakowań i zamówmy dobrej jakości reklamówki z logo firmy. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że klienci użyją reklamówki ponownie, kiedy będą potrzebowali coś przenieść i, chcąc czy nie chcąc, staną się naszą żywą reklamą. Producent opakowań pewnie poleci nam jakieś uniwersalne, ładne wzory. Jeżeli natomiast wysyłamy nasze przesyłki do klientów pocztą, warto zainwestować w ładne, cieszące oko pudełka. Tutaj również może pomóc producent opakowań.

Długopisy, notesy

Warto do większych zakupów dorzucać klientom również drobne, darmowe gadżety. Może to być zapachowa choinka do samochodu, długopis czy notesik. Takie gratisy czasem możemy otrzymać od współpracujących firm lub zakupić je samodzielnie. Nie będą nas kosztować fortuny, a jednocześnie staną się miłym prezentem, dzięki któremu zapiszemy się w pamięci klientów jako sympatyczna marka.

Ulotki ze słodyczami

Być może jednym z naszych pomysłów na promocję i reklamę jest rozdawanie ulotek. Jeśli tak, warto do nich również coś dołączyć. Jeżeli doczepimy do każdej z ulotek cukierka, mamy pewność, że osoba, która ją dostała nie wyrzuci jej w pierwszym odruchu, ale zachowa, ze względu na ten drobny upominek. Prawdopodobnie zapozna się też, chociaż pobieżnie, z jej treścią. Mamy zatem dużo większe prawdopodobieństwo, że nasza informacja reklamowa dotrze do odbiorców.

Dodatkowe koszty, jakie wiążą się ze zorganizowaniem gadżetów reklamowych w rzeczywistości zatem mogą się bardzo szybko zwrócić. Warto zainwestować w takie drobiazgi, które sprawią, że klienci szybciej nas zapamiętają lub wspomnienia związane z naszą firmą będą milsze.

Materiały do artykułu zostały udostępnione przez firmę Elanopack – producent opakowań